Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tau de client, în secțiunea “Comenzile mele” sau utilizând pagina „Unde este comanda mea„.
Realizarea produselor și livrarea comenzii
Realizarea produselor, în special a celor personalizate, se face imediat după confirmarea băncii emitente și se realizează în cel mult 2-3 zile lucrătoare în funcție de volumul comenzilor
Livrarea comenzilor se va realiza în urma confirmării comenzii telefonic sau prin sms , iar livrarea acestora durează undeva la 5-10 zile lucrătoare din momentul confirmării.
Detaliile privind livrarea produselor, inclusiv dar nelimitat la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuala din partea Magazinului Online Buzunarelu’, fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciata în orice mod de pe urma încălcării acestora.
În cazul în care clientul își modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării. Se vor lua în considerare noile date modificate pentru contractele viitoare și, doar dacă este posibil, pentru livrare și contact pentru contractele în curs de derulare.
Buzunarelu’ nu poate fi considerat răspunzător pentru informații introduse eronat în urma cărora pot apărea întârzieri de livrare. În acest caz, toate taxele de transport necesare re-expedierii coletului vor cădea în sarcina clientului. Tot în acest caz, Buzunarelu’ nu poate fi considerat răspunzător pentru nici un prejudiciu suferit de client ca urmare a întârzierii în livrarea comenzii.
Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte că Buzunarelu’ poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Magazinul Online Buzunarelu’ (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii în următoarele scopuri:
- Validarea disponibilității produselor și a cantităților achiziționate de către CLIENT.
- Validarea de către CLIENT a contravalorii comenzii efectuate și incluzând în funcție de situație și alte servicii cu valoare adăugata (i.e. transport, etc)
- Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
- În cazul în care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forța majora, etc.) în cel mult 3 (trei) zile lucrătoare, aceasta este anulata automat. Clienții accepta ca Magazinul Online Buzunarelu’ nu poate fi forțat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata în condițiile de mai sus.
Buzunarelu’ poate denunța unilateral și anula imediat o comanda efectuata de către client, chiar și fără o notificare trimisa Clientului în prealabil, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă și fără ca o parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații:
- Banca emitenta a cardului Clientului nu accepta tranzacția, în situația plații online.
- Tranzacția e nevalidata de către procesa torul de carduri agreat de Buzunarelu’, în cazul plații online;
- Datele furnizate de către client pe site sunt incomplete sau incorecte.
- Activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natura de partea Buzunarelu’ și/sau partenerilor acestuia.
- Pentru orice alte motive obiective.
Clientul poate renunța la o comanda efectuata, atunci când este contactat.
Clientul / Membrul site-ului nu poate realiza comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat să își creeze un cont pe SITE pentru a plasa comanda online.